روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

انواع روش های زیبایی دندان


تاریخ ارسال : 1398/4/26 18:15:33 تعداد بازدید : 22,080 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

وقتی می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید ، انتخاب شما برای روش زیبایی دندان ها چیست ؟ بدون شک روش های زیبایی دندان در حال پیشرفت است.دندانپزشک شما کسی است که می تواند به شما کمک کند چه روشی را برای زیبایی لبخند خود انتخاب کنید.

وقتی می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید ، انتخاب شما برای روش زیبایی دندان ها چیست ؟ بدون شک روش های زیبایی دندان در حال پیشرفت است.دندانپزشک شما کسی است که می تواند به شما کمک کند چه روشی را برای زیبایی لبخند خود انتخاب کنید.


سفید کننده دندان ها:

در این روش دندان ها روشن  و سفید می شوند. این روش را می توان در مطب دندانپزشکی یا در خانه انجام داد. سفید کردن دندان، راه‌های مختلفی دارد ازجمله بلیچینگ و لمینت و ...

روش زیبایی ونیر:
ونیر دندان لایه ای از جنس کامپوزیت یا سرامیک به رنگ دندان است که روی سطح ظاهری دندان قرار گرفته تا نواقصی مانند : مینای فرسوده دندان، نامرتبی و فاصله دار بودن دندان ها، تغییر رنگ، و شکستگی ها و ترک های دندان را اصلاح کند.

روش زیبایی ایمپلنت:
ایمپلنت ها پیچ هایی از جنس فلز سازگار با بدن هستند که با روش جراحی زیر لثه در داخل استخوان جای داده میشوند. وقتی این پیچ ها در جای خود قرار گرفتند به دندانپزشک این امکان را میدهند تا با استفاده از پروتز های دندانی روکش ایمپلنت را بر روی آنها قرار دهند.

روش زیبایی افزایش طول تاج:
افزایش طول تاج نوعی از جراحی‌های ترمیمی دهان و دندان می‌باشد که طی آن طول تاج دندان را با شکافتن، به پایین کشیدن یا برداشتن بافت لثه‌ای و تراشیدن بافت استخوانی اطراف آن افزایش می‌دهند تا انجام ادامهٔ درمان بر روی دندان امکان‌پذیر گردد. این عمل بعضاً با عنوان کلی‌تر جراحی لثه نیز شناخته می‌شود.

روش زیبایی باندینگ:
باندینگ نوعی ترمیم دندانی است که وقتی با کامپوزیت انجام شود به رنگ دندان خواهد بود. باندینگ کامپوزیت در واقع به منظور اصلاح لبخند انجام می شود. در این نوع ترمیم از چسب بخصوص دندان استفاده می شود که کامپوزیت را به روی دندان ها با استفاده از نور مخصوصی محکم می کند. روش باندینگ کامپوزیت توسط دندانپزشک متخصص انجام می شود که ظاهر دندان های آسیب دیده را به زیباترین حالت ممکن تغییر می دهد. باندینگ کامپوزیت نسبت به سایر روش های اصلاح طرح لبخند ارزان‌ تر بوده و ساختار آن درست شبیه سایر دندان ها است. این روش برای درمان ناهنجاری های دهانی چون پوسیدگی دندان، پر کردن، از بین بردن ترک خوردگی، رفع مشکل تغییر رنگ دندان، بستن فاصله و شکاف بین دندان ها و بلندتر کردن طول دندان قابل استفاده است.

روش زیبایی ارتودنسی:

ارتودنسی برای صاف و مرتب کردن دندان ها و همچنین بهبود ظاهر وسلامت دندان ها و لثه ها انجام می شود که روش های درمان مختلفی دارد.
درمان ارتودنسی، راهیست برای صاف کردن و حرکت دادن دندان ها برای بهبود ظاهر و کارکرد آنها همچنین، باعث کمک به سلامتی طولانی مدت دندانها ، لثه و مفاصل فک با وارد کردن فشار کمی به کل دندانها میشود .





برچسب ها
زیبایی دندان ,ارتودنسی ,باندینگ ,طول تاج ,ایمپلنت ,ونیر ,سفید کردن دندان

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/10/14 19:54:12 0
    شکاف لب و شکاف کام
    بسته به میزان مشکل ، شکاف لب ممکن است به یک یا دو عمل جراحی نیاز داشته باشد. جراحی اولیه معمولاً تا زمانی که کودک 3 ماهه است انجام می شود. ترمیم شکاف کام اغلب در طی 18 سال به جراحی های متعدد نیاز دارد. اولین عمل جراحی برای ترمیم کام معمولاً زمانی انجام می شود که کودک بین 9 تا 12 ماه سن داشته باشد. جراحی اولیه باعث بهبود وضعیت کام می شود، در نتیجه مشکلات صحبت کردن بیمار بهود پیدا می کند.
  • تاریخ ارسال : 1398/9/6 12:10:47 0
    چرا باید زبان خود را مسواک کنید
    شما روزانه دو بار مسواک می زنید و نخ دندان می کشید ، اما اگر باکتری های موجود در زبانتان را از بین نبرید ، امیدی به حذف باکتری های دهان خود نداشته باشید. دندانپزشکان می گویند ، چه برای مبارزه با بوی بد دهان و چه فقط برای سلامتی خوب دندان ، تمیز کردن زبان مهم است.
  • تاریخ ارسال : 1398/5/26 10:55:16 0
    آپنه خواب: ده علامت و نشانه برتر آپنه خواب
    آپنه ی خواب یک نوع اختلال خواب است و هنگامی رخ می دهد که تنفس شخص در حین خواب قطع می شود یعنی مغز و سایر اجزای بدن اکسیژن کافی دریافت نمی کنند. آپنه ی خواب یک بیماری جدی است و در طول زمان می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی و غیره را افزایش دهد.
  • تاریخ ارسال : 1398/7/14 10:09:20 0
    چگونه می توان بهترین نتیجه را در هنگام استفاده از براکت ها بدست آورد
    اگر به هر دلیل با براکت خود احساس ناراحتی می کنید ، در اسرع وقت با متخصص ارتودنسی خود ملاقات کنید. ممکن است تنظیم ساده براکت برای تسکین درد نیاز باشد.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com