روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

مثلث سیاه بین دندان


تاریخ ارسال : 1397/6/4 13:55:25 تعداد بازدید : 22,637 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

چرا بین بعضی از دندان ها از سمت لثه فضا وجود دارد درحالی که از پایین بسته است؟ به این فضا مثلث سیاه گفته می شود.

مهم ترین عامل بروز مثلث سیاه بین دندان ها وجود اشکال در لثه و سلامت آنها است. بنابراین در صورتی که پیش از این دندان و لثه های شما ظاهر مناسبی داشته اند و به تازگی متوجه وجود فاصله در قسمت ریشه دندان های خود شده اید، هر چه سریع تر به پریودنتیست مراجعه کنید. استفاده از روش های جراحی لثه مانند پیوند لثه و جراحی حفره ای لثه برای درمان مثلث سیاه بین دندان محتمل است.

در مواردی که وجود فاصله بین دندان ها به دلیل در هم ریختگی و نامرتبی دندان باشد، از بریس ارتودنسی برای از بین بردن این فاصله استفاده می شود.

استفاده از ونیر یا روکش دندان نیز می تواند ظاهر دندان ها را تغییر دهد. اما این روش برای افرادی که به دندان قروچه مبتلا هستند مناسب نیست و باعث شکست درمان می شود. استفاده از مواد پر کننده هم رنگ دندان نیز برای باندینگ دندان ها در درمان این عارضه به کار می رود.





برچسب ها
ارتودنسی ,کرمانشاه ,ارتودنسی کرمانشاه ,بهترین متخصص ارتودنسی ,بهترین ارتودنسی ,بهترین متخصص ارتودنسی کرمانشاه ,متخصص ارتودنسی کرمانشاه ,ارتودنسی ثابت ,ارتودنسی نامرئی ,ارتودنسی بزرگسال ,ارتودنسی پیشگیری ,ارتودنسی متحرک ,ارتودنسی شفاف ,ارتودنسی خوب ,هزینه ارتودنسی ,قیمت ارتودنسی ,قیمت ارتودنسی کرمانشاه ,مثلث سیاه ,دکتر گلشاه ,دکتر گل شاه ,زیبایی دندان ,طرح لبخند ,لیزر ,بلیچینگ ,سفید کردن دندان ,مرتب کردن دندان ,اصلاح فک ,زیبایی صورت ,زیبایی ,لبخند ,لبخند زیبا ,لبخند خوب

مطالب مرتبط

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com