روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

بعد از بلیچینگ


تاریخ ارسال : 1397/5/16 13:48:42 تعداد بازدید : 22,647 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

بعداز بلیچینگ سفید کردن دندان ها لازم است که در ساعت های اولیه بعد از درمان ، لثه های خود را با اب گرم شستشو و ماساژ دهید تا با تسریع خون رسانی در لثه هر گونه التهاب احتمالی ایجاد شده را کاهش دهیم.

  ضمنا تا 48 ساعت بعد از بلیچینگ بلیچینگ سفید کردن دندان ها و حتی در برخی توصیه ها تا یک هفته از تماس طولانی مدت مواد و خوراکی های دارای رنگ دانه  با دندان ها پرهیز کنیم. البته امکان قطع کامل این ارتباط ممکن نخواهد بود و بایستی با شستشو های مکرر از تماس رنگدانه ها با دندان بکاهیم.
 شما نبايد تصور کنيد يک بار که دندان هايتان را سفيد کرديد هيچ وقت ديگر به سفيد کردن آنها احتياج نخواهيد داشت. بلیچینگ دندان ها یا همان سفيد کردن دندان ها آثار هميشگي ندارد  ولی دندان ها معمولا چند سالی سفيد باقي خواهند ماند.
 حفظ نتايج درماني به اين مساله بستگي دارد که شما پس از سفيد کردن دندان هايتان،  چقدر توصيه هاي ايمني را رعايت کنيد.
 نوشيدن زياد قهوه و چاي پر رنگ ، کشيدن سيگار، استفاده زياد  از نوشابه هاي رنگي و عدم توجه به بهداشت دهان و دندان ، از عواملي هستند که باعث مي شوند دندان هايتان در مدت زمان کوتاهتري پس از بلیچینگ ، به رنگ اوليه خود باز گردند.


برچسب ها
دکتر گلشاه ,ارتودنسی ,بلیچینگ ,سفید کردن دندان ,کرمانشاه ,ارتودنسی خوب ,بهتریت ارتودنسی ,بهترین ارتودنسی ,ارتودنسی کرمانشاه ,لبخند ,لبخند زیبا ,طرح لبخند

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/5/3 15:29:13 0
    بهداشت ارتودنسی
    تمیز نگهداشتن دندان های ارتودنسی شده به نفع خودتان است ،سعی کنید همیشه وسایل مورد نیاز برای تمیز کردن دندان ها را به همرا داشته باشید با رعایت بهداشت دهان در طول ارتودنسی بعد از پایان کار لبخندی سالم و زیبا خواهید داشت.
  • تاریخ ارسال : 1398/6/16 5:58:07 0
    موارد اورژانسی درمان ارتودنسی
    ضربه دیدن یا آسیب عمده در دندان ، دهان یا صورت عفونت ، تورم و / یا خونریزی لثه ها ، دهان و صورت درد شدید غیرقابل کنترل در دهان این شرایط نیاز به پزشک معالج شما یا اتاق اورژانس و درمان سریع دارد.
  • تاریخ ارسال : 1398/7/14 10:16:57 0
    دلایل تغییر لبخند با افزایش سن
    بزرگسالان نسبت به کودکان دارای بافت استخوانی متراکم تری هستند ، بنابراین درمان ممکن است کمی طولانی تر طول بکشد ، اما سن مانع از حرکت دندان نمی شود.برای دستیابی به یک لبخند سالم و زیبا در هر سنی می توانید به یک ارتودنتیست مراجعه کنید.
  • تاریخ ارسال : 1397/12/9 12:47:32 0
    انواع روش های اصلاح طرح لبخند
    هر دهان و دندانی ویژگی های خاصی دارد و درک این ویژگی ها می تواند به ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مناسب به هر فرد کمک کند.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com