روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

علت دندان درد در پی دویدن چیست؟


تاریخ ارسال : 1397/4/20 6:42:54 تعداد بازدید : 24,392 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

دندان درد در پی دویدن.

ضربه ای که از فرود پا روی زمین در طول دویدن یا پیاده روی به بدن وارد می شود به فک و دندان ارتعاش می یابد. در صورتی که دچار پوسیدگی دندان باشید، غذایی بین دندان گیر کرده باشد، دندان شما آبسه کرده باشد یا شکسته باشد، این ارتعاش ضربه می تواند موجب درد شود. اگر دچار دندان قروچه یا قفل کردن دندان ها باشید نیز ممکن است در طول دویدن دچار دندان درد شوید. برخی از عوارض مانند سینوزیت نیز با تجمع موکوس در سینوس ها می تواند موجب دندان درد در پی دویدن شوند.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹
✨✨
در صورتی که درد مزمن است یا با تب، تورم، لثه ها قرمز، تخلیه چرک در دهان، اشکال در بلع یا تنفس همراه است، هر چه سریع تر به دندانپزشک مراجعه کنید. این موارد می توانند علائم آبسه باشند. عدم درمان آبسه دندان عواقب خطرناکی دارد و در موارد پیشرفته می تواند به انتشار عفونت در بدن بیانجامد.


منبع:
livestrong


برچسب ها
دندان درد ,ارتودنسی ,دویدن ,ورزش ,دکتر گلشاه ,کرمانشاه

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1396/11/25 13:30:31 0
    روش های نگهداری از مسواک
    محیط دهان مملو از باکتری‌های متنوعی است که تعداد متعادل این میکروب‌ها در کنار همدیگر امکان ایجاد بیماری را کنترل می‌کند. در شرایط طبیعی و عدم وجود زخم، بسیاری از میکروب‌ها فرصت ایجاد بیماری در بدن پیدا نمی‌کنند، ولی با ضعیف شدن بدن یا ورود آسان این میکروب‌ها به خون از طریق صدمه دیدن بافت و زخم شدن لثه، میکروب‌های فرصت‌طلب می‌توانند شروع به ایجاد بیماری‌کنند .حفظ بهداشت مسواک برای کمک به تعادل تعداد میکروب‌های دهان ضروری است، چراکه شرایط قرارگیری مسواک و نحوه تمیز کردن آن می‌تواند باعث به‌هم زدن این تعادل و افزایش گونه خاصی از میکروب‌ها شود که برای سلامتی مضر است. حتی برای مسواک‌های نویی که در بسته‌های شیک به شما فروخته می‌شود‌ هم استریل بودن اجباری نیست و می‌توانند حاوی میکروب و عوامل بیماری‌زا باشند. بنابراین شست‌وشوی اولیه و نگهداری مناسب مسواک برای حفظ سلامتی خانواده ضروری است .
  • تاریخ ارسال : 1396/11/7 13:24:36 0
    آیا فشار خون بالا مانع انجام درمان ارتودنسی است؟
    تاثیر متقابل فشار خون و ارتودنسی
  • تاریخ ارسال : 1397/6/4 13:55:25 0
    مثلث سیاه بین دندان
    چرا بین بعضی از دندان ها از سمت لثه فضا وجود دارد درحالی که از پایین بسته است؟ به این فضا مثلث سیاه گفته می شود.
  • تاریخ ارسال : 1398/2/8 12:59:15 0
    دلایل استفاده از ریتینر(نگهدارنده) بعد از ارتودنسی
    ریتینر (نگه‌دارنده) برای نگه داشتن دندان‌های شما در موقعیت جدید خود پس از به پایان رسیدن دوره درمان ارتودنسی با بریس استفاده می‌شود. آنها ضروری هستند، زیرا حتی پس از درمان ارتودنسی، دندان‌های شما می‌توانند از موقعیت خود به عنوان بخشی از رشد و یا بخشی از روند پیری جابجا شوند.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com