روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

برگزاری همایش سالانه ارتودنسی در کرمانشاه


تاریخ ارسال : 1396/8/1 17:53:17 تعداد بازدید : 18,806 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران انجمن ارتودنسی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌کند: دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران پانزدهمین نشست سالیانه انجمن ارتودنسی ایران

پیام رئیس کنگره

سلام و عرض ادب به اساتید، همکاران و دانشجویان عزیز
با استعانت از خداوند مهربان، بنده از جانب انجمن ارتودنسی ایران افتخار دعوت شما عزیزان را برای حضوری گرم در دومین سمپوزیوم (پانزدهمین نشست سالیانه) انجمن را دارم.
این سمپوزیوم با هدف اعتلای علم و ارتقای خدمات به مدت 4 روز از چهاردهم تا هفدهم آذر 1396 در کرمانشاه برگزار می‌گردد.
میزبانی شما در این همایش مایه افتخار و خوشوقتی اینجانب و همکاران پرتلاشم در کمیته‌های علمی و اجرایی کنگره خواهد بود. امیدوارم برگزاری این رویداد بزرگ با حضور و سخنرانی اساتید، صاحب نظران و متخصصان مطرح داخلی و بین‌المللی، تشکیل کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه تجهیزات، بسترهای لازم برای دانش افزایی عزیزان شرکت کننده را فراهم آورد و گام‌هایی شایسته برای پویندگان دانش و فنون مدرن برداشته شود .
برنامه علمی همایش به تکنیک‌های مدرن، به ویژه Clear aligners و روش‌های تسریع حرکت دندان، مزایا و معایب آنها می‌پردازد. سخنرانان در نشست امسال به سوالات و مشکلات کلینیکی درمانگران توجه کرده و آخرین دستاورد‌های علمی روز دنیا در عرصه‌ی پیشگیری و هم در درمان ارائه خواهند کرد.
همچنین workshapهای ویژه‌ بین رشته‌ای با حضور اساتید برجسته در رشته‌های ترمیمی- پروتز و پریودنتولوژی با تمرکز بر زیبایی لبخند و ایمپلنت نیز برگزار خواهد شد.
کنگره‌های سالانه فرصتی جهت گردهمایی و اشتراک گذاری افکار و ایده‌ها بین محققین و کلینیسین‌ها و محل تجدید دیدارها و دوستی‌ها است.
امیدوارم با بازدید از جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری و تاریخی کرمانشاه همراه با نمایش فرهنگ، سنت‌ها و موسیقی اصیل کرمانشاهی، خاطراتی بیاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم بزنیم. دستان با محبت شما گرامیان را برای همراهی و همدلی در این رویداد بزرگ علمی به گرمی می‌فشاریم و از تمام همکاران، به خصوص دستیاران تخصصی و دانشجویان فعال خواهشمندم با شرکت و ارائه پژوهش‌های خود، به غنای همایش کمک نمایند.
به امید دیدار شما
دكتر امين گلشاه
رئیس سمپوزیوم


برچسب ها

مطالب مرتبط

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com