روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

ارتودنسی در سن بالا


تاریخ ارسال : 1395/1/19 7:25:00 تعداد بازدید : 31,673 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

انجام ارتودنسی در بزرگسالی منجر به بهبود ظاهر صورت و لبخند، بهبود سلامت دندان ها، لثه و در نهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.

امروزه دیگر ارتودنسی تنها برای کودکان نیست. دندانها را در هر سنی به شرط سلامت لثه و استخوان می توان ردیف نمود. از این رو در واقع ارتودنسی مدرن روشی برای تسهیل سایر درمان های دندانپزشکی از جمله ترمیم و روکش کردن دندان ها، رفع بیماری های لثه ای، عصب کشی و کاشت دندان (ایمپلنت) است.امروزه در دنیا تعداد بزرگسالان تحت درمان ارتودنسی در حال افزایش است.زیرا این نوع روش درمانی برای رفع کجی و بی نظمی دندان ها، عدم جفت شدن دندان ها، وجود فضا بین دندان ها، جلو آمدن لثه ها در هنگام لبخند زدن و وجود مشکلات در جویدن و صحبت کردن کاربرد دارد . تحلیل لثه و استخوان، وجود دندان های عصب کشی شده دارای روکش و ترمیم های وسیع  و یا حتی دیابت کنترل شده  نیز مانع از انجام ارتودنسی در میان بزرگسالان نیست درمان ارتودنسی در سنین بالا و بزرگسالی با بهبود ظاهر به مراتب تاثیر بیشتری بر ارتقاء اعتماد به نفس به جا می گذارد. دندانهای نا مرتب و رویهم قرارگیری نا مناسب فکین روی یکدیگر می تواند سبب از دست رفتن استخوان و لثه، سایش دندانها، سردرد و یا مشکلات مفصلی نیز گردد.

 درصد قابل توجهی از بیماران مطب در ما را  بزرگسالان تشکیل میدهند که با کمک جدید ترین تکنیک ها و ابزارهایی که ما مورد استفاده قرار می دهیم نگرانی بزرگسالان را به طرز محسوسی در خصوص ناراحتی حین ارتودنسی، طول درمان و دفعات مراجعه کاهش یافته است. بزرگسالان جهت درمان انتخاب های زیادی از قبیل براکت های سرامیکی همرنگ دندان و سیستم دیمون و ارتودنسی نامرئی(پلاک های شفاف) را دارند.

ارتودنسی نامرئی(پلاک های شفاف)  آخرین نسل درمان ارتودنسی که بسیاری از افراد بزرگسال می توانند با استفاده از آن نیازهای درمانی و زیبایی خود را تامیین کنند. از مزایای این روش متحرک بودن و عملکرد بسیار سریع است. توصیه می شود حتما  اطلاعات کامل این روش را در مقالات دیگر وب سایت مطالعه فرمایید.


برچسب ها
ارتودنسی ,دکتر گلشاه ,دکتر گل شاه ,متخصص ارتودنسی ,متحصص ارتودنسی کرمانشاه ,کرمانشاه ,ارتودنسی بزرگسال ,ارتودنسی بزرگسالان ,ارتودنسی کرمانشاه ,پلاک شفاف ,پلاک نامرئی ,ارتودنسی نامرئی ,دیمون ,ارتودنسی دیمون ,ارتودنسی بالغین ,ارتودنسی در سن بالا

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1394/9/6 15:33:50 0
    ارتودنسی در بزرگسالی چگونه است؟
    انجام ارتودنسی در بزرگسالی منجر به بهبود ظاهر صورت و لبخند، بهبود سلامت دندان ها، لثه و در نهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.
  • تاریخ ارسال : 1394/11/4 15:41:29 0
    بررسی صلاحیت درمانگر ارتودنسی
    در صورتی که تمایل به انجام درمان ارتودنسی دارید بهتر است در مورد مدرک واقعی فردی که به او مراجعه می نمایید اطمینان حاصل کنید.
  • تاریخ ارسال : 1394/9/6 15:04:28 0
    اولین جلسه درمان
    اولین جلسه درمان معمولا با سوالاتی در مورد شکایت اصلی بیمار و سلامت جسمانی و سابقه بیماری های قبلی اغاز می شود.
  • تاریخ ارسال : 1394/9/6 14:54:49 0
    اولین ویزیت ارتودنسی
    بهترین زمان برای اولین ویزیت ارتودنسی برای تمام کودکان سن 7 سالگی است

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com