روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

نحوه صحیح استفاده از مسواک بین دندانی


تاریخ ارسال : 1394/10/4 10:18:34 تعداد بازدید : 24,940 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

نحوه صحیح استفاده از مسواک بین دندانی با حضور براکت های ارتودنسی

وسیله  مفید و بسيار مهم  برای تمیز نمودن نواحی دندانی در زیر سیم و اطراف براکتها می باشد.از این وسیله به اهستگی و با دقت مطابق شکل استفاده نمائید.بايد سمت چپ و راست براکتها به صورت تک به تک حتما تميز شود که مسواک از بالا پايين سيم عبور داده شده و با حرکت رفت و برگشتی به بالا و پایین سطح دندان در مجاورت براکت تميز می شود. در صورتيکه سطح بالا و پايينی براکت نيز با اين مسواک تميز شود بسيار عالی خواهد بود. بعد از مدتی استفاده از اين مسواکها پرزهای سر آن تخريب می شود که بايد تعويض شوند ( بين 2-1 ماه)


برچسب ها
ارتودنسی ,درمان ارتودنسی ,مسواک بین دندانی

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/6/16 6:00:23 0
    5 نکته برای گذراندن هفته اول درمان با براکت ها
    هفته اول درمان ارتودنسی برای بسیاری از افراد دشوار است. هنگامی‌که براکت ها تنظیم می‌شوند، معمولاً برای چند روز اول احساس ناراحت‌ کننده‌ای را تجربه می‌کنید زیرا دندان و دهان به وجود آن‌ها عادت نکرده است. این ناراحتی معمولاً پس از چند روز یا حداکثر یک هفته از بین می‌رود. افرادی که ارتودنسی دارند گاهی احساس درد یا ناراحتی می‌کنند اما این درد عمدتاً به خاطر وجود جای زخم است و احساس ناراحتی در اثر برخورد براکت به گونه‌ها، دندان و لب‌ها به وجود می‌آید. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، روش‌های مختلفی وجود دارد که سریعا درد و ناراحتی را برطرف می‌کند
  • تاریخ ارسال : 1398/6/27 8:25:04 0
    تفاوت بین روکش ، بریج (Bridge) و ایمپلنت(کاشت دندان )چیست؟
    اگر یک یا چند دندان از دست رفته دارید یا دندان هایتان آسیب دیده است - احتمالاً سعی دارید تعیین کنید که آیا روکش ، بریج یا کاشت دندان گزینه مناسبی برای جایگزینی دندان است. از دست دادن و آسیب دیدن دندان ها می تواند کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد (مانند توانایی شما برای لذت بردن از غذاهای خاص) ، به همین دلیل جایگزینی دندان های آسیب دیده یا از دست رفته خود راهکار خوبی است. اما بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته و آسیب دیده چیست؟
  • تاریخ ارسال : 1397/10/22 14:20:38 0
    پیشگیری از لکه های سفید حین ارتودنسی
    پیشگیری از لکه های سفید حین ارتودنسی چگونه است؟
  • تاریخ ارسال : 1398/4/31 6:18:15 0
    آیا من نیاز به ارتودنسی دارم؟؟
    اگر دندان ها به درستی روی هم قرار نگیرند مشکل و ناهنجاری به وجودآمده را مال اکلوژن می نامند.مال اکلوژن موجب مشکلاتی در تلفظ واژه‌ ها و اصوات، جویدن غذا و همچنین زیبایی چهره ایجاد می‌کند.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com