روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

سن مناسب درمان ارتودنسی


تاریخ ارسال : 1394/9/6 15:17:30 تعداد بازدید : 27,010 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

اگرچه اکثر درمان های ارتودنسی بین سنین 9 الی 14 سال صورت می پذیرد ولیکن درمان برخی از مشکلات ارتودنسی در سنین پایین تر، راحتر و بهتر انجام می شوند.

اگرچه اکثر درمان های ارتودنسی بین سنین 9 الی 14 سال صورت می پذیرد ولیکن درمان برخی از مشکلات ارتودنسی در سنین پایین تر، راحتر و بهتر انجام می شوند.

 

درمان ارتودنسی در هر سنی می تواند آغاز شود.درمان بسیاری از مشکلات ارتودنسی در صورت شناسایی زودهنگام، راحت ترو کارامدتر می شوندبخصوص درمان هایی که به رشد صورت و فک احتیاج دارند و با ازدست رفتن پتانسیل

 رشدی امکان انجام آن ها وجود نخواهد داشت.  با درمان زودرس می توان از درمان جراحی یا پیچیده تر شدن مشکل جلوگیری کرد. متخصص ارتودنسی  با چک آِّپ اولیه ،قادر خواهد بود زمان و نوع درمان آینده کودکتان را مشخص  کند.

بهترین زمان برای اولین ویزیت ارتودنسی برای تمام کودکان سن 7 سالگی است:

توصیه انجمن ارتودنتیست‌های آمریکا این است که کودکان در 7 سالگی یا زودتر جهت معاینه ارتودنسی مراجعه کنند. هرچند درمان بسیاری از مشکلات دندانی-فکی بعد از این سن انجام می شود ولی مراجعه زود هنگام، برای شروع درمان برخی از انواع ناهنجاری‌ها مناسب تر است مانند: تنگی فک بالا، عادت به مکیدن انگشت، جلو بودن چانه  و غیره…

 


برچسب ها
ارتودنسی ,متخصص ارتودنسی ,درمان ارتودنسی ,سن مناسب ارتودنسی ,کرمانشاه

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1394/9/6 14:59:55 0
    معاینه ارتودنسی
    در جلسه اول با تیم درمانی و متخصص ارتودنسی آشنا می شوید در ابتدا یک معاینه کامل از صورت،دهان و دندانها ی شما صورت می گیرد.
  • تاریخ ارسال : 1395/1/19 7:25:00 0
    ارتودنسی در سن بالا
    انجام ارتودنسی در بزرگسالی منجر به بهبود ظاهر صورت و لبخند، بهبود سلامت دندان ها، لثه و در نهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.
  • تاریخ ارسال : 1396/11/17 14:05:48 0
    کاربرد لیزر در ارتودنسی
    امروزه بسیاری از متخصصین ارتودنسی از لیزر بافت نرم برای افزایش دادن کارایی درمان ارتودنسی و راحت‌تر کردن درمان استفاده می‌کنند. لیزر نخستین بار در سال ۱۹۶۴ در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تا کنون پیشرفت‌های مستمر تکنولوژی لیزر را به یکی از موثرترین و بهترین دستگاه‌ها برای درمان‌های بافت نرم و سخت تبدیل کرده است. لیزر در ارتودنسی می تواند کاربرد هایی داشته باشد. بسیاری از انواع لیزرهای دندانپزشکی که در حال حاضر در دسترس هستند می توانند برای برنامه های کاربردی بافت سخت و نرم دندان در زمینه ارتودنسی دندان نیز کاربرد داشته باشند. برای دستیابی به اثرات مطلوب در بافت هدف ، آگاهی از ویژگی های لیزری مانند قدرت ، طول موج و زمان بندی ، ضروری است .لیزر درمانی می تواند سودمند واقع شود
  • تاریخ ارسال : 1394/9/6 15:23:27 0
    ارتودنسی پیشگیری
    درمان بسیاری از مشکلات ارتودنسی در صورت شناسایی زودرس راحت ترانجام می شوند. با درمان زودرس می توان از درمان جراحی یا پیچیده تر شدن مشکل جلوگیری کرد.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com