روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

چگونه می توان بهترین نتیجه را در هنگام استفاده از براکت ها بدست آورد


تاریخ ارسال : 1398/7/14 10:09:20 تعداد بازدید : 20,415 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

اگر به هر دلیل با براکت خود احساس ناراحتی می کنید ، در اسرع وقت با متخصص ارتودنسی خود ملاقات کنید. ممکن است تنظیم ساده براکت برای تسکین درد نیاز باشد.

1. حفظ  بهداشت دهان و دندان : در حالی که بهداشت دندان باید از قبل بخشی از کارهای روزمره شما باشد ، ادامه دادن عادات با مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی ، نخ دندان زدن مکرر و استفاده مرتب از دهانشویه بسیار مهم است. معاینه دندانپزشک دو بار در سال نیز مهم است.

2. یک رژیم غذایی سالم بخورید: برخی از انواع غذاها و نوشیدنی هایی که باید از آنها دوری کنید ، غذاهای قندی ، چسبنده ، جویدنی و اسیدی یا نوشیدنی ها هستند. آب نبات ، آدامس و نوشابه باید  از رژیم غذایی شما خارج شود. غذاهای ترد و سخت نیز می توانند به براکت شما آسیب برساند بنابراین در صورت امکان از آنها اجتناب کنید.

3. از محافظ دهان استفاده کنید: یک راه عالی برای جلوگیری از شکستن براکت های شما در هنگام ورزش ، استفاده از یک محافظ است.اگر براکت  شکسته شود ، علاوه بر درد ممکن است باعث تاخیر در زمان درمان شود.

4- با متخصص ارتودنسی خود در ارتباط باشید:  اگر به هر دلیل با براکت خود احساس ناراحتی می کنید ، در اسرع وقت با متخصص ارتودنسی خود ملاقات کنید. ممکن است تنظیم ساده براکت برای تسکین درد نیاز باشد.

5. به یاد داشته باشید که لبخند بزنید: لبخند باعث تقویت عضلات کنترل دهان شما می شود و به آزاد شدن اندروفین های خوب و سالم کمک می کند. لبخند زدن باعث می شود لب های شما در گرفتگی بند نباشد.


برچسب ها
بهداشت دندان ,رژیم غذایی سالم ,متخصص ارتودنسی ,بهترین نتیجه ار درمان ارتودنسی ,لبخند ,دکتر امین گلشاه

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/5/26 10:59:11 0
    نقش دندانپزشکان در درمان آپنه خواب
    درمان ارتودنسی می‌تواند کلیدی در درمان آپنه انسدادی خواب باشد زیرا اغلب اوقات به طور کل یا بخشی از وقف تنفسی ناشی از مشکلات ساختاری است.
  • تاریخ ارسال : 1398/8/19 9:02:23 0
    لبنیات و تأثیر مثبت آن بر سلامت دندان
    مصرف منظم محصولات لبنی برای سلامتی دهان و دندان و حتی سلامت استخوان ضروری است. لبنیات سرشار از کلسیم هستند. با توجه به این‌که کلسیم نقش موثری در استحکام لثه‌ها و دندان‌ها دارد. بنابراین استفاده از لبنیات و به ویژه پنیر که سرشار از پروتئین کازئین است می‌تواند نقش موثری در سلامت لثه و دندان‌ها داشته باشد.
  • تاریخ ارسال : 1398/6/27 8:06:03 0
    از دهان خشک رنج می برید؟
    در حالی که یک قسمت حاد از خشکی مربوط به کم آبی می باشد و هنگام دریافت آب کافی برطرف می شود ، خشکی مزمن دهان معمولاً دلایل اساسی دارد که برای جلوگیری از عوارض سلامتی دهان باید به آن توجه کرد.
  • تاریخ ارسال : 1398/9/16 12:11:37 0
    کمبود دندان مادرزادی یا هایپودونتیا
    عدم رشد کامل تمام دندان ها تحت عنوان کمبود دندان مادرزادی یا در اصطلاح علمی، هایپودونتیا خوانده می شود.هایپودونتیا شایع تر از دندان دوبل و داشتن دندان اضافی است.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com