روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

دلایل انجام ارتودنسی در بزرگسالی


تاریخ ارسال : 1398/7/8 7:21:17 تعداد بازدید : 19,362 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد.

 اهداف شغلی

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد. بسیاری از بزرگسالان که تمایل زیادی برای درمان ارتودنسی دارند ولی از ظاهر وسایل و دستگاههای ارتودنسی ناراضی می باشند و علاقه ای برای دیده شدن دستگاههای ارتودنسی در دهانشان ندارندمی توانند از روش درمان با ارتودنسی نامرئی را  انتخاب کنند.

TMJ (مفصل Temporomandibular)

     مفصل گیجگاهی فکی را به جمجمه می چسباند و به شما در جویدن کمک می کند. درد یا حساسیت در اطراف فک یا گوش می تواند نتیجه اختلال در مفصل Temporomandibular )TMD) باشد. این حالت می تواند با گذشت زمان باعث آسیب دندان شود. اگر دچار درد فک یا دندان هستید ، ابتدا با دندانپزشک خود صحبت کنید تا سایر مشکلات دندانپزشکی را رد کنید.

 آپنه خواب

     آپنه انسدادی خواب نوعی اختلال است که نفس را متوقف کرده و باعث تنفس کم عمق در هنگام خواب می شود. ماهیچه های گلو آرام می شوند و راه هوایی مسدود می شود و این باعث می شود میزان هوایی که به ریه های شما می رسد محدود شود.

وسایل ارتودنسی معمولاً برای کمک به افراد مبتلا به آپنه خواب خفیف تا متوسط استفاده می شود. این وسایل برای نگه داشتن راه هوایی ، فک پایین را به جلو نگه می دارند.

 

 


برچسب ها
ارتودنسی بزرگسالان ,Temporomandibular ,TMJ ,مفصل گیجگاهی فکی ,ارتودنسی نامرئی

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/7/28 7:00:40 0
    آیا دندانهای عقل باعث کج شدن دندانهایم می شود؟
    پاسخ کوتاه به این سوال خیر. برای سالهای طولانی این تصور غلط وجود داشت که با شروع رشد دندان های عقل ، دندان های دیگر را به جلو سوق می دهد و باعث کج شدن آنها می شود.
  • تاریخ ارسال : 1398/5/24 6:43:45 0
    دندانهای حساس: علل و راه حلهای رایج
    در اکثر موارد ، درد دندان حساس ناگهانی و موقتی است. این درد معمولاً هنگامی رخ می دهد که دندان ها در معرض هوای سرد یا غذاهای گرم ، سرد ، شیرین یا اسیدی قرار بگیرند.
  • تاریخ ارسال : 1398/8/19 8:59:19 0
    10 چیزهایی که شما در مورد دندانهای خود نمی دانید
    شاید مراجعه به دندانپزشک یک پدیده نسبتا مدرن باشد، اما آیا می دانستید که استفاده از خمیردندان در حدود ۵۰۰ قبل از میلاد مسیح رواج داشته است؟ در آن زمان، یونان باستان از مخلوطی حاوی زنگ آهن و پودر مرجانی را برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کردند. همچنین مسواک ها دسته هایی از شاخه های درخت بودند که مردم آنها را می جویدند. در این مطلب شما را با حقایقی در مورد دندان آشنا می کنیم.
  • تاریخ ارسال : 1398/8/15 11:16:22 0
    تأثیر رژیم غذایی و تغذیه بر سلامت دهان و دندان
    حفظ رژیم غذایی مناسب برای سلامتی دهان و دندان ضروری است. زمان و نحوه مصرف مواد غذایی روی سلامت عمومی و سلامت دندان ها و لثه های شما تأثیر می گذارد.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com