روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

دلایل انجام ارتودنسی در بزرگسالی


تاریخ ارسال : 1398/7/8 7:21:17 تعداد بازدید : 19,359 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد.

 اهداف شغلی

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد. بسیاری از بزرگسالان که تمایل زیادی برای درمان ارتودنسی دارند ولی از ظاهر وسایل و دستگاههای ارتودنسی ناراضی می باشند و علاقه ای برای دیده شدن دستگاههای ارتودنسی در دهانشان ندارندمی توانند از روش درمان با ارتودنسی نامرئی را  انتخاب کنند.

TMJ (مفصل Temporomandibular)

     مفصل گیجگاهی فکی را به جمجمه می چسباند و به شما در جویدن کمک می کند. درد یا حساسیت در اطراف فک یا گوش می تواند نتیجه اختلال در مفصل Temporomandibular )TMD) باشد. این حالت می تواند با گذشت زمان باعث آسیب دندان شود. اگر دچار درد فک یا دندان هستید ، ابتدا با دندانپزشک خود صحبت کنید تا سایر مشکلات دندانپزشکی را رد کنید.

 آپنه خواب

     آپنه انسدادی خواب نوعی اختلال است که نفس را متوقف کرده و باعث تنفس کم عمق در هنگام خواب می شود. ماهیچه های گلو آرام می شوند و راه هوایی مسدود می شود و این باعث می شود میزان هوایی که به ریه های شما می رسد محدود شود.

وسایل ارتودنسی معمولاً برای کمک به افراد مبتلا به آپنه خواب خفیف تا متوسط استفاده می شود. این وسایل برای نگه داشتن راه هوایی ، فک پایین را به جلو نگه می دارند.

 

 


برچسب ها
ارتودنسی بزرگسالان ,Temporomandibular ,TMJ ,مفصل گیجگاهی فکی ,ارتودنسی نامرئی

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/5/20 5:36:51 0
    طول درمان ارتودنسی بزرگسالان چقدر است؟
    چهار عامل اصلی وجود دارد که بر زمان درمان ارتودنسی برای بیماران تأثیر می گذارد : سن، پیچیدگی مورد آنها، نوع براکتهای مورد استفاده، پیچیدگی و تعداد مشکلات ارتودنسی که تحت درمان قرار می گیرند چیزهای اصلی تأثیرگذار بر زمان درمان است، نه سن بیمار. سن فقط نقش جزئی دارد.
  • تاریخ ارسال : 1398/9/16 12:11:37 0
    کمبود دندان مادرزادی یا هایپودونتیا
    عدم رشد کامل تمام دندان ها تحت عنوان کمبود دندان مادرزادی یا در اصطلاح علمی، هایپودونتیا خوانده می شود.هایپودونتیا شایع تر از دندان دوبل و داشتن دندان اضافی است.
  • تاریخ ارسال : 1398/9/6 12:10:47 0
    چرا باید زبان خود را مسواک کنید
    شما روزانه دو بار مسواک می زنید و نخ دندان می کشید ، اما اگر باکتری های موجود در زبانتان را از بین نبرید ، امیدی به حذف باکتری های دهان خود نداشته باشید. دندانپزشکان می گویند ، چه برای مبارزه با بوی بد دهان و چه فقط برای سلامتی خوب دندان ، تمیز کردن زبان مهم است.
  • تاریخ ارسال : 1398/8/19 9:02:23 0
    لبنیات و تأثیر مثبت آن بر سلامت دندان
    مصرف منظم محصولات لبنی برای سلامتی دهان و دندان و حتی سلامت استخوان ضروری است. لبنیات سرشار از کلسیم هستند. با توجه به این‌که کلسیم نقش موثری در استحکام لثه‌ها و دندان‌ها دارد. بنابراین استفاده از لبنیات و به ویژه پنیر که سرشار از پروتئین کازئین است می‌تواند نقش موثری در سلامت لثه و دندان‌ها داشته باشد.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com