روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

دلایل انجام ارتودنسی در بزرگسالی


تاریخ ارسال : 1398/7/8 7:21:17 تعداد بازدید : 19,305 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد.

 اهداف شغلی

یک لبخند سالم می تواند به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی در موفقیت شما در کار داشته باشد. بسیاری از بزرگسالان که تمایل زیادی برای درمان ارتودنسی دارند ولی از ظاهر وسایل و دستگاههای ارتودنسی ناراضی می باشند و علاقه ای برای دیده شدن دستگاههای ارتودنسی در دهانشان ندارندمی توانند از روش درمان با ارتودنسی نامرئی را  انتخاب کنند.

TMJ (مفصل Temporomandibular)

     مفصل گیجگاهی فکی را به جمجمه می چسباند و به شما در جویدن کمک می کند. درد یا حساسیت در اطراف فک یا گوش می تواند نتیجه اختلال در مفصل Temporomandibular )TMD) باشد. این حالت می تواند با گذشت زمان باعث آسیب دندان شود. اگر دچار درد فک یا دندان هستید ، ابتدا با دندانپزشک خود صحبت کنید تا سایر مشکلات دندانپزشکی را رد کنید.

 آپنه خواب

     آپنه انسدادی خواب نوعی اختلال است که نفس را متوقف کرده و باعث تنفس کم عمق در هنگام خواب می شود. ماهیچه های گلو آرام می شوند و راه هوایی مسدود می شود و این باعث می شود میزان هوایی که به ریه های شما می رسد محدود شود.

وسایل ارتودنسی معمولاً برای کمک به افراد مبتلا به آپنه خواب خفیف تا متوسط استفاده می شود. این وسایل برای نگه داشتن راه هوایی ، فک پایین را به جلو نگه می دارند.

 

 


برچسب ها
ارتودنسی بزرگسالان ,Temporomandibular ,TMJ ,مفصل گیجگاهی فکی ,ارتودنسی نامرئی

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/5/26 10:59:11 0
    نقش دندانپزشکان در درمان آپنه خواب
    درمان ارتودنسی می‌تواند کلیدی در درمان آپنه انسدادی خواب باشد زیرا اغلب اوقات به طور کل یا بخشی از وقف تنفسی ناشی از مشکلات ساختاری است.
  • تاریخ ارسال : 1398/6/9 8:26:22 0
    مؤلفه های یک لبخند ایده آل چیست؟
    آنچه برای یک شخص جذاب است ممکن است برای شخص بعدی جذاب تلقی نشود. با این حال ، تحقیقات زیادی در طی سالهای متمادی به اتمام رسیده است تا همه بخش هایی که برای لبخند ایده آل کار می کنند کشف شود. ارتودنتیست ها هنگام طراحی لبخند جدید یک بیمار از علم و هنر استفاده می کنند.
  • تاریخ ارسال : 1398/7/28 7:18:42 0
    تمام آنچه شما باید قبل از شروع درمان ارتودنسی بدانید
    در سال های اخیر ، ما شاهد تعدادی از فناوری های جدید و روش های درمانی در زمینه ارتودنسی هستیم. در حالی که هر کدام از جذابیت و کارآیی خاصی برخوردار هستند ، اما هنوز هم براکت سرامیکی و براکت فلزی به عنوان محبوب‌ ترین گزینه‌ها به کار گرفته می‌شوند. در حقیقت در حال حاضر علم ارتودنسی به جایی رسیده که هیچ اجباری در استفاده از یک نوع براکت ارتودنسی خاص وجود ندارد و شما می‌توانید گزینه‌های شفاف یا گزینه‌های معمولی و سنتی را انتخاب کنید.
  • تاریخ ارسال : 1398/6/20 7:54:43 0
    آیا برای بستن فاصله بین دندانهایم به ارتودنسی نیاز دارم؟
    گر بین دندانهای جلوی خود شکافی دارید ، نگران نباشید این مورد نسبتاً رایج است. گاهی اوقات به آن دیاستما گفته می شود و می تواند آنچنان جزئی باشد که فقط هنگام مسواک زدن و نخ دندان زدن متوجه آن شوید یا ممکن است چیزی بسیار بزرگتر و قابل توجه باشد.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com