روز هفته صبح عصر
چهارشنبه ها - 15 - 20

درمان ارتودنسی با الاینر های شفاف


تاریخ ارسال : 1398/6/16 5:51:21 تعداد بازدید : 20,236 مرتبه نسخه ی قابل چاپ

الاینر های شفاف به عنوان براکت های نامرئی شناخته می شوند و به عنوان یکی از پیشرفت های تکنولوژیکی برای حرکت دندان های شما و تراز کردن فک برای لبخند سالم در نظر گرفته می شوند.

الاینر ها چگونه کار می کنند؟
دراین روش درمان؛ اسکن دیجیتالی قالب دندانهای بیمار توسط نرم افزارهای رایانه ای تجزیه و تحلیل می شود و دندانها به شیوه ی دلخواه مرتب می گردند.  رایانه مراحل بین موقعیت های دندان فعلی و دلخواه را پیشنهاد داده  و برای هر مرحله یک مدل خروجی ایجاد می کند. هر الاینر طبق مراحل تولید شده حدود 22-20 ساعت در روز به مدت دوهفته در دهان بیمار قرار می گیرد و پس از آن نوبت الاینرهای مراحل بعد است. الاینر ها به آرامی دندانها را به موقعیتی که بین دندانپزشک و بیمار توافق شده است، حرکت می دهند.

جوانب مثبت و منفی
فایده اصلی الاینر ها این است كه می توانیم آنها را برای مسواك زدن ، نخ دندان، غذا خوردن یا بیرون آمدن از وضعیت اجتماعی  خاص برداریم. اگر هر نوع ناراحتی را تجربه کردید ، می توانید aligners ها را بردارید اما مطمئن شوید که آنها در یک محیط مناسب نگهداری می شوند و نه در دستمال ، جیب یا کیف پول.

توصیه می شود بعد از برداشتن الاینرها از نوشیدن ، نوشیدنی های گازدار، آبمیوه ها، نوشیدنی های انرژی زا یا هر نوع آب طعم دار دیگر خودداری کنید زیرا این امر می تواند منجر به پوسیدگی دندان ها شود. اگر این کار را انجام دادید ، حتماً دندانهای خود را قبل از گذاشتن الاینر ها مسواک بزنید و توصیه می شود از خمیردندان فلوراید استفاده کنید.

آیا الاینر های شفاف برای من مناسب هستند؟
متخصص ارتودنتیست این سؤال را می توان به بهترین وجه پاسخ داد زیرا آنها با بسیاری از وسایل موجود که در دسترس هستند آشنا هستند و می توانند بهترین روش درمانی را برای دندان شما فراهم کنند. با تجربه و دانش آنها ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به آنها اعتماد کنید زیرا در ایجاد لبخند سالم و زیبا شما تخصص دارند.


برچسب ها
الاینرهای شفاف ,ارتودنسی نامرئی ,پلاک های شفاف ,فواید الاینر های شفاف ,ارتودنسی ,متخصص ارتودنسی

مطالب مرتبط
  • تاریخ ارسال : 1398/5/24 6:43:45 0
    دندانهای حساس: علل و راه حلهای رایج
    در اکثر موارد ، درد دندان حساس ناگهانی و موقتی است. این درد معمولاً هنگامی رخ می دهد که دندان ها در معرض هوای سرد یا غذاهای گرم ، سرد ، شیرین یا اسیدی قرار بگیرند.
  • تاریخ ارسال : 1398/5/26 10:59:11 0
    نقش دندانپزشکان در درمان آپنه خواب
    درمان ارتودنسی می‌تواند کلیدی در درمان آپنه انسدادی خواب باشد زیرا اغلب اوقات به طور کل یا بخشی از وقف تنفسی ناشی از مشکلات ساختاری است.
  • تاریخ ارسال : 1398/5/6 7:17:39 0
    تفاوت بین ارتودنتیست و دندانپزشک چیست؟
    ارتودنتیست ها و دندانپزشکان هر دو به بیماران کمک می کند تا سلامت دهان خود را بهبود بخشد، اما به روش های مختلف. دندانپزشکی یک تخصص پزشکی گسترده است که با دندان‌ها، لثه، اعصاب و فک سر و کار دارد، در حالیکه ارتودنسی تخصص در دندانپزشکی است که بر اصلاح مشکلات بایت ها ، و مرتب کردن دندان‌ها متمرکز شده است
  • تاریخ ارسال : 1398/6/9 8:26:22 0
    مؤلفه های یک لبخند ایده آل چیست؟
    آنچه برای یک شخص جذاب است ممکن است برای شخص بعدی جذاب تلقی نشود. با این حال ، تحقیقات زیادی در طی سالهای متمادی به اتمام رسیده است تا همه بخش هایی که برای لبخند ایده آل کار می کنند کشف شود. ارتودنتیست ها هنگام طراحی لبخند جدید یک بیمار از علم و هنر استفاده می کنند.

دیدگاه های کاربران
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
متن دیدگاه :
کد امنیتی :
در صورت ارسال نظر جدید توسط کاربران دیگر ، به من اطلاع بده
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد منشی در مطب چیست؟

خیلی بد
ضعیف
عالی
تماس با ما

کرمانشاه - دبیر اعظم - كوچه دبيراعظم ( زرافشاني) - ساختمان ارشيا - طبقه دوم - واحد سوم




08337293262 -
300011122222 info@dr-golshah.com